Kultura
Kultura
Teatr im. Wandy Siemaszkowej w RzeszowieTEATR IM. WANDY SIEMASZKOWEJ W RZESZOWIE ul. Sokoła 7 tel: 178532001
Poprawiony (poniedziałek, 21 marca 2022 11:25) |
Przetarg majątku ruchomego Rzeszów 21. 06. 2010 r
O G Ł O S Z E N I E
Przetargu / licytacji ustnej/ na sprzedaż składników majątku ruchomego Teatru im Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie.
Przedmiotem licytacji jest
1. „Tokarka do drewna „ Typ DNRA 0248, producent – GOMAD POLSKA, rok produkcji 1975, nr fabryczny 586961.
Maszyna przeznaczona do obróbki drewna i materiałów drewnopodobnych metoda toczenia . Obrabiarka wymaga regeneracji przekładni prędkości oraz średniego przeglądu technicznego.
Posiada właściwe zabezpieczenie , spełnia normy i standardy zalecane przez producenta. Ogólny stopień zużycia technicznego określa się na około 70%.
Cena wywoławcza.
Obrabiarka do drewna - 4.500,00 słownie cztery tysiące pięćset złotych/ brutto.
Wadium
Oferenci przystępujący do przetargu powinni wnieść wadium o wartości 10 procent wskazanej WARTOŚCI PRZEDMIOTU LICYTACJI: OBRABIAIARKI DO DREWNA - 450,00 SŁOWNIE – CZTERYSTA PIĘĆDZIESIĄT ZŁOTYCH. – najpóźniej do dnia licytacji . Wadium należy wpłacić przelewem na konto Teatru im W. Siemaszkowej Bank Pekao SA O Rzeszów 95 1240 4751 1111 0000 5512 0203. Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia przedmiotu licytowanego. W razie uchylenia się od zawarcia umowy przez oferenta , który przetarg wygrał , wadium ulega przepadkowi.
Termin i miejsce licytacji
Teatr im Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie ogłasza trmin przeprowadzenia aukcji na dzień 29 czerwca 2010 r , godzina 12.00 w budynku” Małej Sceny „Teatru im w. Siemaszkowej w Rzeszowie ul Sokoła 7 35 – 010 Rzeszów[i].
Uczestnicy przystępujący do licytacji zobowiązani są przedłożyć komisji dokumenty stwierdzające tożsamość oraz dowód wpłaty wadium.
Ewentualne podatki i opłaty wynikające z obow3iązujacych przepisów prawa uiszcza nabywca.
Komisja przetargowa wybierze ofertę licytanta, który zaproponuje najwyższą cenę . Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące sprzedaży dostępne są w dziale Administracyjnym Teatru im .W. Siemaszkowej w Rzeszowie , Tel 17 353 – 20 – 01 w. 307 August Kotarba/ kierownik/.
Kontakt
Dział Sprzedaży i Marketingu – rezerwacja biletów tel. 17 853 20 01 wew. 330, 341 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Kasa Biletowa: od wtorku do piątku 16.00–19.00 oraz sobota i niedziela 14.00–19.00
Centrala – 17 853 20 01
Dyrektor Jan Nowara tel. 17 853 27 48
Zastępca Dyrektora ds. administracyjno-finansowych Agnieszka Gawron tel. 17 853 27 48
Rzecznik Teatru (Pełnomocnik Dyrektora) Jadwiga Jagoda Skowron tel. kom. 885 440 059
Kierownik Działu Technicznego i Obsługi Sceny Krzysztof Jawniak tel. 17 853 20 01 wew. 314
Producent Teatralny Jerzy Lubas tel. 17 853 20 01 wew. 314
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu Iwona Musiał tel. 17 853 20 01 wew. 342 tel: 693 376 995
Koordynator ds. Dostępności Iwona Musiał
tel. 17 853 20 01 wew. 342 tel: 693 376 995 Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego Jolanta Rozmus tel. 17 853 20 01 wew. 307
Główna Księgowa Renata Pisarek tel. 17 853 20 01 wew. 305
Koordynator Pracy Artystycznej Izabela Dudek tel. 17 853 20 01 wew. 335
Specjalista ds. Pracowniczych Katarzyna Gamracka tel. 17 853 20 01 wew. 338
Sekretariat Monika Rejman tel. 17 853 27 48 lub 17 853 20 01 wew. 334 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Sekretarz literacki tel. 17 853 20 01 wew. 333
Archiwista Urszula Więcławek tel. 17 853 20 02 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Inspektor Danych Osobowych Marcin Lewicki tel. 17 853 20 01 wew. 320 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Specialista ds. Obronnych Zarządzania Kryzysowego Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Marcin Lewicki tel. 17 853 20 01 wew. 320 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Poprawiony (piątek, 16 grudnia 2022 10:04) Ewidencje i rejestrySEKRETARIAT: Poprawiony (piątek, 18 marca 2022 14:45) REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Zarządzenie Nr 20/2020 Dyrektora Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie.
Na podstawie art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 194), w związku z § 8 Statutu Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie stanowiącego załącznik do Uchwały Nr L/836/18 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 lutego 2018 r. w sprawie zmian w statucie Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, po uzyskaniu opinii działających w Teatrze im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie organizacji związkowych i stowarzyszeń twórców oraz Zarządu Województwa Podkarpackiego, wyrażonej w Uchwale Nr 187/3874/20 z dnia 11 sierpnia 2020 r., zarządza się, co następuje: § 1
Nadaje się Regulamin Organizacyjny Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie w brzmieniu ustalonym załącznikiem nr do niniejszego zarządzenia. § 2
Traci moc zarządzenie Nr 13/2013 Dyrektora Naczelnego Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie z dnia 10 października 2013 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie z dnia 25 sierpnia 2020 r. REGULAMIN ORGANIZACYJNY
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
1. Regulamin organizacyjny Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, zwany dalej "Regulaminem", określa szczegółową organizację, zakres działania oraz tryb pracy Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, zwanego dalej "Teatrem". 2. Teatr prowadzi działalność na podstawie: 1) ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194),
II. ZASADY KIEROWANIA TEATREM
§ 2
1. Organem zarządzającym w Teatrze jest Dyrektor. 2. Dyrektor może równocześnie pełnić funkcję Dyrektora Artystycznego w ramach jednego stosunku pracy. 5. Dyrektor jako organ zarządzający Teatrem realizuje zadania wymienione w § 7 statutu Teatru, a w szczególności: 1) wykonuje określone w przepisach prawa czynności wynikające z funkcji kierownika instytucji artystycznej i pracodawcy, w tym: a) kierowanie działalnością Teatru celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania instytucji, 2) zapewnia właściwą gospodarkę oraz zarządza i sprawuje nadzór nad majątkiem i mieniem Teatru, 3) zapewnia warunki rozwoju zespołu artystycznego Teatru, a także podnoszenia kwalifikacji pracownikom pionu administracyjnego Teatru, i regulaminy,
6. Do zadań, obowiązków i kompetencji Dyrektora należą: 1) ogólne kierownictwo w sprawach finansowych, organizacyjnych, ochrony informacji niejawnych, bhp i p.poż, nadzór i realizacja zadań z zakresu obronności, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, koordynacja i nadzór całości spraw związanych z funkcjonowaniem Teatru, wyznaczanie zadań, kompetencji i odpowiedzialności pracowników Teatru. (w niezbędnym zakresie) z Dyrektorem Artystycznym lub Zastępcą Dyrektora oraz kierownikami działów i pracownikami na samodzielnych stanowiskach; postanowienia ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio, a) umów o pracę,
1) Działu Technicznego i Obsługi Sceny,
9. Do zadań, obowiązków i kompetencji Dyrektora pełniącego równocześnie funkcję Dyrektora Artystycznego jako organu zarządzającego Teatrem należy realizacja spraw wymienionych w § 2 ust. 5 oraz w § 3 ust. 3 Regulaminu.
11. Dyrektor pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora Artystycznego jest zwierzchnikiem służbowym:
§ 3
1. Dyrektora Artystycznego powołuje i odwołuje Dyrektor po uzyskaniu zgody Zarządu Województwa Podkarpackiego 2. Dyrektor Artystyczny: 1) podlega bezpośrednio Dyrektorowi i ponosi przed nim odpowiedzialność służbową,
1) nadzór i sprawowanie bieżącej kontroli nad wykonywaniem zadań przez pracowników podporządkowanych działów, w tym ustalanie składu osobowego zespołu aktorskiego, po uzyskaniu akceptacji Dyrektora,
§ 4
1. Zastępcę Dyrektora powołuje i odwołuje Dyrektor po uzyskaniu zgody Zarządu Województwa Podkarpackiego. 1) podlega bezpośrednio Dyrektorowi i ponosi przed nim odpowiedzialność służbową, 3. Do zadań i obowiązków Zastępcy Dyrektora należy w szczególności: 1) kreowanie wizerunku Teatru, organizacja i nadzór nad formami promocji i reklamy działalności Teatru,
§ 5
1. Główny Księgowy bezpośrednio kieruje i nadzoruje realizacją zadań Działu Finansowo-Księgowego przy pomocy Zastępcy Głównego Księgowego oraz ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie zadań objętych zakresem działania Działu Finansowo-Księgowego. 1) prowadzenie gospodarki finansowej Teatru zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o finansach publicznych w sposób umożliwiający prawidłowe zarządzanie Teatrem,
§ 6
1. Przy Teatrze działa Rada Artystyczno-Programowa, która jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora.
III. STRUKTURA ORGANIZACYJNA TEATRU § 7
1. W skład struktury organizacyjnej Teatru wchodzą z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 i 3: 1) Dyrektor,
IV. ZAKRESY DZIAŁANIA KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH TEATRU
§ 8
1) kreacja sceniczna widowisk w procesie prób i prezentacja przedstawień przed publicznością,
1) nadzór i sprawowanie bieżącej kontroli nad wykonaniem zadań przez pracowników działu, w tym wnioskowanie składu osobowego zespołu aktorskiego, B. Kierownik Artystyczny - Reżyser, z zastrzeżeniem ust. 3, będący jednym z twórców przedstawienia, odpowiada 1) uzgodnienie koncepcji inscenizacyjnej z Dyrektorem,
1) uzgodnienie koncepcji inscenizacyjnej z Dyrektorem Artystycznym, 6. Do zadań aktorów należy w szczególności rzetelne i twórcze: 1) przygotowanie powierzonej roli, 7. Do zadań inspicjenta – suflera należy w szczególności: 1) ze względu na obowiązki inspicjenta: a) kierowanie przebiegiem zajęć artystycznych (prób, przedstawień i innych zajęć związanych z przedstawieniem) i ich obsługa w siedzibie Teatru oraz podczas występów gościnnych, zgodniez ustaleniami reżysera sztuki i Dyrektora Artystycznego, - gotowości aktorów i pracowników obsługi technicznej do rozpoczęcia zajęć artystycznych (prób, przedstawień), 2) ze względu na obowiązki suflera: a) dokładna znajomość sztuki (a także tekstu sztuki) powierzonej do suflowania,
§ 9
DZIAŁ LITERACKI 1. Pracą Działu kieruje Kierownik Literacki – Dramaturg.
1) na zlecenie Dyrektora Artystycznego konsultuje repertuar Teatru i przedstawienia, W przypadku nie obsadzenia stanowiska Kierownika Literackiego - Dramaturga, jego obowiązki przejmuje Sekretarz Literacki. 5. Sekretarz Literacki: 1) podlega bezpośrednio Kierownikowi Literackiemu - Dramaturgowi,
1) na polecenie służbowe Kierownika Literackiego – Dramaturga lub Dyrektora opracowuje koncepcje plastyczne sfery reklamowo-wydawniczej Teatru oraz redaguje graficznie druki i wydawnictwa teatralne, a) dbania o wizerunek Galerii, jej atrakcyjność w środowisku oraz jej obecność w mediach i galeriach polskich i zagranicznych,
1) podlega bezpośrednio Kierownikowi Literackiemu – Dramaturgowi,
1) podlega bezpośrednio Kierownikowi Literackiemu - Dramaturgowi,
1) podlega bezpośrednio Kierownikowi Literackiemu - Dramaturgowi
§ 10 DZIAŁ TECHNICZNY I OBSŁUGI SCENY
1. Pracą Działu kieruje kierownik przy pomocy zastępcy kierownika, kierowników pracowni i brygadiera. 1) pracownia stolarska; stolarze, 4. W skład sekcji obsługi sceny wchodzą następujące pracownie oraz stanowiska: 1) pracownia elektro-akustyczna; elektrycy-oświetleniowcy, akustycy, 5. Do zakresu działania Działu Technicznego i Obsługi Sceny należą w szczególności zadania przypisane Sekcji Produkcji i Sekcji Obsługi Sceny, a ponadto: 1) opracowywanie, na podstawie planów repertuarowych, planów zajęć Działu Technicznego (próby, przedstawienia, imprezy, inne zajęcia), dwutygodniowych harmonogramów pracy pracowników działu w porozumieniu z Asystentem Dyrektora, Koordynatorem pracy artystycznej oraz kierownikiem Działu Sprzedaży i Marketingu, 6. Do zadań Sekcji Produkcji w zakresie produkcji i eksploatacji przedstawień oraz zadań ogólnych należy 1) przygotowanie od strony technicznej przedstawień teatralnych, 7. Do zadań Sekcji Obsługi Sceny w zakresie obsługi sceny (prób, przedstawień i imprez) oraz obsługi ogólnej Teatru należy w szczególności: 1) kompleksowa obsługa prób, przedstawień i imprez, w tym pełne zabezpieczenie obsady w zakresie pracy elektryków-oświetleniowców, akustyków, rekwizytorów, charakteryzatorów-perukarzy, garderobianych oraz montażystów sceny,
§ 11
DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
1. Pracą Działu kieruje kierownik przy pomocy zastępcy kierownika. 1) prowadzenie spraw administracyjnych i gospodarczych Teatru, zabezpieczenie majątku instytucji przed zniszczeniem, pożarem i kradzieżą, a) opieka nad sprzętem komputerowym, siecią komputerową oraz oprogramowaniem komputerowym Teatru, b) prowadzenie ewidencji oprogramowania poszczególnych komputerów w Teatrze, 34) prowadzenie i administrowanie stroną internetową Teatru
§ 12
DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
1. Pracą Działu kieruje Główny Księgowy przy pomocy Zastępcy Głównego Księgowego.
§ 13
DZIAŁ SPRZEDAŻY I MARKETINGU
1. Pracą Działu kieruje kierownik przy pomocy zastępcy kierownika. 1) promocja i marketing wszystkich wydarzeń teatralnych,
SAMODZIELNE STANOWISKA
I. RZECZNIK TEATRU
1. Samodzielne stanowisko Rzecznika Teatru podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) reprezentowanie Teatru w kontaktach z przedstawicielami organów państwowych, jednostek samorządu terytorialnego oraz innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi – zgodnie z delegacją Dyrektora Teatru,
II. ASYSTENT DYREKTORA
1. Asystent Dyrektora podlega Dyrektorowi i współpracuje z Dyrektorem Artystycznym lub Zastępcą Dyrektora. 1) obsługa kancelaryjna i biurowa Teatru,
III. KOORDYNAROR PRACY ARTYSTYCZNEJ
1. Koordynator pracy artystycznej podlega Dyrektorowi i współpracuje z Dyrektorem Artystycznym lub Zastępcą Dyrektora. 1) koordynacja całokształtu zagadnień związanych z obsługą prób i przedstawień teatralnych w porozumieniu z Dyrektorem Artystycznym, Zastępcą Dyrektora, Kierownikiem Działu Technicznego i Obsługi Sceny oraz Kierownikiem Działu Sprzedaży i Marketingu,
IV. SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH
1. Samodzielne stanowisko Specjalisty do Spraw Pracowniczych podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami Teatru,
IV. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Samodzielne stanowisko Inspektor ochrony danych osobowych podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) Informuje kierownictwo, podmioty przetwarzające oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz przepisów krajowych dotyczących ochrony danych osobowych i doradza im w tej sprawie;
V. PEŁNOMOCNIK DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
1. Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, zwany dalej "pełnomocnikiem ochrony" podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 3. Do zakresu zadań, o którym mowa w ust. 2, wymagającego zatwierdzenia przez Dyrektora, należy w szczególności: 1) opracowywanie i nadzorowanie realizacji instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych z klauzulą "poufne" i "zastrzeżone",
VI. SPECJALISTA DO SPRAW OBRONNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, 1. Stanowisko ds. obronnych, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) opracowywanie planu operacyjnego funkcjonowania Teatru, projektu wytycznych, planów zasadniczych zamierzeń i przedsięwzięć w zakresie wykonywania nałożonych zadań, a) wymiany informacji o zagrożeniach,
VIII.SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
1. Stanowisko ds. bhp oraz ochrony p.poż. podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) realizacja zadań wynikających z Kodeksu pracy, określonych w dziale dotyczącym bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z przepisów wykonawczych do kodeksu pracy,
IX. PRODUCENT TEATRALNY
1. Stanowisko Producenta Teatralnego podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) nadzorowanie i koordynacja powstawania spektaklu,
X. ASYSTENT DYREKTORA DO SPRAW PROGRAMOWYCH
1. Stanowisko Asystenta Dyrektora do spraw programowych podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) nadzór nad działalnością edukacyjno-upowszechnieniową Teatru,
XI. SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KANCELARYJNEJ
1. Stanowisko Specjalisty do spraw obsługi kancelaryjnej podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) obsługa kancelaryjna Teatru oraz obsługa biurowa,
XII. ARCHIWISTA 1. Stanowisko Archiwisty podlega bezpośrednio Dyrektorowi. 1) prowadzenie zakładowego archiwum Teatru,
V. TRYB PRACY TEATRU, UPRAWNIENIA I OBOWIĄZKI KIEROWNIKÓW DZIAŁÓW ORAZ PRACOWNIKÓW ZAJMUJĄCYCH SAMODZIELNE STANOWISKA PRACY
§ 15
1. Działy i samodzielne stanowiska wykonują zadania określone w niniejszym Regulaminie, oraz zadania zlecone przez Dyrektora. 1) Działu Artystycznego, którym kieruje Dyrektor Artystyczny albo Kierownik Artystyczny – Reżyser jeżeli Dyrektor Artystyczny nie został powołany.
§.16
1. Kierownicy działów, kierownicy sekcji, kierownicy pracowni, brygadier oraz pracownicy na samodzielnych stanowiskach pracy wykonują całokształt powierzonych im zadań i są odpowiedzialni za ich realizację przed bezpośrednim przełożonym i Dyrektorem. 1) kierując pracą działów odpowiadają za właściwą pracę działu oraz należyte wykonywanie przydzielonych im zadań przez Dyrektora, stosownie do postanowień wynikających z niniejszego Regulaminu. 3. Do zadań i obowiązków kierowników działów (pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy) należy 1) prawidłowe zorganizowanie działu, szczególnie pod kątem możliwości osiągania założonych celów oraz potrzeb i zadań Teatru, 4. W celu wykonania zadań i obowiązków określonych w ust. 3, kierownikom działów przysługują następujące uprawnienia: 1) opracowywanie projektów i przydzielanie pracownikom indywidualnych zakresów czynności, 5) zapewnienie udziału pracowników w szkoleniach i organizowanie samokształcenia. 5. Zastępcy kierowników działów, kierownicy sekcji, kierownicy pracowni, brygadier kierują sprawami i realizują zadania wynikające z: 1) określonego im przez kierowników działów zakresu zadań i obowiązków,
§ 17
1. Bezpośrednia podległość służbowa jest następująca: 1) Dyrektor Artystyczny, Zastępca Dyrektora podlega Dyrektorowi, 2. Polecenie służbowe winno być wydawane w kolejności określonej w ust. 1.
VI. ZASADY I ZAKRES UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW I UPOWAŻNIEŃ PRACOWNIKOM TEATRU
§ 18
1. Do dokonywania czynności prawnych w imieniu Teatru uprawniony jest Dyrektor, który odpowiada za całokształt działalności instytucji, realizację zadań oraz podejmowane decyzje. § 19
1. W razie nieobecności w pracy lub braku możliwości pełnienia przez Dyrektora obowiązków służbowych zastępstwo pełni Zastępca Dyrektora, działający w granicach pełnomocnictwa.
§ 20
1. Dyrektor może udzielić poszczególnym pracownikom pełnomocnictwa do załatwienia indywidualnych spraw.
§ 21
1. Do podpisywania wewnętrznych aktów normatywnych (tj. zarządzeń, regulaminów, decyzji, instrukcji), planów i sprawozdań, pism wychodzących, umów i porozumień, protokołów z kontroli oraz innych dokumentów uprawniony jest Dyrektor.
§ 22
Dyrektor ustala wewnętrzne procedury kontroli zarządczej i zobowiązuje do ich przestrzegania.
§ 23
W Teatrze kontrolę wewnętrzną sprawują: Dyrektor, Zastępca Dyrektora i Główny Księgowy, w celu ustalenia prawidłowości podejmowanych działań przez pracowników realizujących swoje obowiązki, w odniesieniu do obowiązujących przepisów i regulaminów.
1. Zastępca Dyrektora, Główny Księgowy, kierownicy działów, ponoszą odpowiedzialność przed Dyrektorem za realizację powierzonych im zadań i pracę podległych im działów.
§ 25
1. W sprawie skarg i wniosków Dyrektor lub Zastępca Dyrektora przyjmują strony w terminach ustalonych i podanych na tablicy ogłoszeń.
VII. WŁAŚCIWOŚĆ W ZAKRESIE PODPISYWANIA DOKUMENTÓW I PISM
§ 26
1. Dyrektor podpisuje wszelkie pisma i dokumenty o charakterze formalno-prawnym, finansowym oraz korespondencję wychodzącą.
VIII. ZASADY POSTĘPOWANIA PRZY OPRACOWYWANIU AKTÓW NORMATYWNYCH TEATRU
§ 27
1. Dyrektor wydaje zarządzenia wewnętrzne oraz inne akty normatywne o charakterze wewnętrznym. 1) Głównego Księgowego, jeżeli projekt aktu normatywnego wiązał się będzie z wydatkami Teatru i wywierał określone skutki finansowe, 6. Akty normatywne Dyrektora rejestruje i prowadzi ich zbiór samodzielne stanowisko - specjalista ds. pracowniczych.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 28
1. Porządek wewnętrzny w Teatrze i związane z procesem pracy obowiązki Teatru jako zakładu pracy i jego kierownika oraz obowiązki i uprawnienia pracowników określa Regulamin pracy Teatru.
§ 29
1. Z chwilą wejścia w życie regulaminu traci moc dotychczasowy regulamin organizacyjny.
Poprawiony (wtorek, 22 marca 2022 12:23) |




